استفاده از پد بهداشتی لدورا بزرگترین اشتباه بانوان است

پد بهداشتی لدورا قابل شستشو مانند شورت قاعدگی و فنجان قاعدگی یک حفاظ بهداشتی قابل استفاده مجدد، اقتصادی و زیست محیطی است که همه چیز را دارد.

نوار بهداشتی قابل شستشو دقیقا چیست؟

نوار بهداشتی قابل شستشو که به آن SHL یا PHL نیز گفته می شود، یک محافظ صمیمی خارجی است که مانند حوله یکبار مصرف استفاده می شود. بر خلاف دومی، برای یک بار استفاده نیست: همانطور که از نام آن پیداست، نوار بهداشتی قابل شستشو شسته می شود و بنابراین می توان چندین بار از آن استفاده کرد.

برای همه سلیقه‌ها، در مدل‌ها، اندازه‌ها و الگوهای مختلف و برای همه نیازها (قاعدگی، نشت ادرار، برگشت پوشک…) وجود دارد.

پد بهداشتی لدورا

ترکیب و ساخت حوله های قابل شستشو

یک SHL به طور کلی از چندین پارچه تشکیل شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند:

  1. یک پارچه نرم برای قسمتی که با پوست تماس دارد
  2. یک پارچه جاذب در وسط
  3. پارچه ضد آب در خارج

لایه داخلی در تماس با پوست و غشاهای مخاطی به طور کلی از یک پارچه بیولوژیکی، عاری از مواد مضر برای سلامتی یا آلرژن ها (آفت کش ها، فتالات ها، گلیفوسیت ها) تشکیل شده است و با کلر سفید نشده است.

پنبه ارگانیک، فلانل، پشم گوسفند کنفی، پوپلین پنبه، الیاف زغال چوب بامبو (یک ماده نرم، فوق العاده جاذب و ضد باکتری، که بوها را خنثی می کند و به سرعت خشک می شود)، یا ابریشم ارگانیک (ابریشم صلح) وجود دارد.

لایه میانی جاذب است. به طور کلی از پلی آمید، پلی استر یا پارچه تری ساخته شده است، موادی که جذب جریان خون را تسهیل می کنند.

لایه بیرونی ضد آب است و اغلب شامل یک پارچه مصنوعی است که ضد آب، قابل تنفس و مقاوم در برابر شستشوی مکرر مانند PUL است، پارچه ای ساخته شده از پارچه نخی و پوشیده از غشای پلی اورتان که محافظ بهداشتی را کاملا ضد آب نگه می دارد.