تولید کنندگان نوار تیپ آبیاری صادراتی

نوار تیپ آبیاری صادراتی در مدلهای متنوع از جمله وسایل بسیار مهم در کشاورزی است زیرا نقش بسیار مهمی را در آبیاری مزارع با صرف کمترین زمان و هزینه دارد به همین خاطر در حال حاضر بیشتر عمل آبیاری در فضای باز و گلخانه ها توسط این نوارها صورت می گیرد. تولید کنندگان نوار تیپ آبیاری از مواد اولیه مناسب و با کیفیتی برای تولید آنها استفاده می کنند و بعد از تولید آنها را وارد بازار فروش می کنند.

تولید کنندگان نوار تیپ آبیاری صادراتی

انواع نوار تیپ آبیاری صادراتی

انواع نوار تیپ آبیاری صادراتی نوار تیپ آبیاری دارای انواع مختلفی است که بر اساس نوع آبیاری مورد نظر باید نوار مخصوص تهیه شود. نوار تیپ آبیاری قطره ای یکی از مدلهای مختلف این لوله ها می باشد که به صورت رولی می باشد و روی این نوار در فواصل یکسان سوراخ هایی وجود دارد که به هنگام جریان آب در داخل لوله آب از این سوراخ ها خارج شده و به این ترتیب مزرعه به طور یکنواخت آبیاری می شود.

استفاده از نوار آبیاری قطره ای این مزیت ها را به همراه دارد که از مصرف بی رویه آب جلوگیری می شود و همچنین این کار سبب می شود که علف های هرز درون مزرعه رشد نکنند و بعد از اتمام آبیاری می توان جریان آب را به واسطه شیر یا فلکه قطع کرد. از دیگر انواع این لوله ها می توان به نوار تیپ آبیاری بارانی و غرقابی و … اشاره کرد.

نوارهای تیپی دارای ویژگی های خوبی مانند انعطاف پذیری عالی، مقاومت بسیار زیاد در برابر عوامل مختلف، قابلیت نصب در سطح یا زیر خاک و طول عمر زیاد دارند به همین جهت است که در مساحت های بزرگ و باغات برای آبیاری از آنها به طور قابل ملاحظه ای استفاده می کنند. آبیاری به وسیله این نوارها خیلی از هزینه ها را مانند دستمزد نیروی کار زیاد و مصرف آب فراوان و … را محدود کرده است.

مراکز فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای صادراتی

مراکز فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای صادراتی

در مراکز فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای این نوارها به صورت رولی موجود می باشند که از نظر جنس می تواند انواع آنها با هم اختلاف داشته باشند لذا قیمت آنها بر اساس خصوصیاتی که دارند تعیین می شود. صادرات نوار تیپ آبیاری از سوی شرکت های تولید کننده به سایر نقاط کشور انجام می گیرد و به این ترتیب در تمام نقاط مراکز فروشی وجود دارند که می توان این نوارها را از آنها خریداری کرد.

در واقع حالت این نوارها به این صورت است که زمانی که خالی از جریان آب می باشند حالت تخت و نواری دارند ولی زمانی که آب درون آنها وجود دارد لوله ای شکل بنظر می رسند.