دستکش ایمنی استاد کار که میخچه دست را برطرف می کند

بسیاری از پوشش‌های کف دست، از پلی اورتان اقتصادی گرفته تا نیتریل فوم پیچیده، در دسترس هستند.

هر پوشش برای کاربردهای مختلف خوب است.

برخی از دستکش ایمنی استاد کار دارای دسته‌های کف‌دار هستند تا از ماشین‌های لرزان و ضربه‌های فیزیکی محافظت کنند.

اگر دستکش کار را برای محل کاری انتخاب می کنید که دمای آن معمولاً بالاست، باید دستکش های ساخته شده از مواد تنفسی را انتخاب کنید، این به خنک نگه داشتن دستان شما کمک می کند.

اگر در شرایط زمستانی کار می‌کنید، حتماً دستکش‌هایی با آستر حرارتی خریداری کنید تا از سرمازدگی جلوگیری کنید.

اگر کار شما مستلزم حرکات زیاد کف دست و انگشتان است، باید دستکش هایی را انتخاب کنید که محافظ باشند اما به اندازه کافی نرم و انعطاف پذیر باشند تا مهارت مورد نیاز را فراهم کنند.

دستکش‌های بافتنی بهترین مهارت را ارائه می‌دهند و برخی از دستکش‌های برش‌خورده، ماهرانه‌ترین هستند.

دستکش

حفاظت از برش با ترکیب الیاف با کارایی بالا با فولاد و یا فایبرگلاس به دست می آید. برخی از سایت های کار، سطوح مقاومت برش خاصی را برای کارهای خاص مشخص می کنند.

برخی دیگر صرف نظر از وظیفه، سطح خاصی از مقاومت برش را در سراسر محل کار الزامی می کنند. ایالات متحده و اروپا استانداردهای مقاوم در برابر برش متفاوتی دارند.

این موضوع برای بسیاری از مردم به یک موضوع بزرگ سردرگمی تبدیل شده است، و با توجه به اینکه خطرات برش یکی از مهمترین تهدیدات محل کار هستند، موضوع مهمی برای درک آن است.

مشابه مقاومت برش، مقاومت سایشی نیز تحت هر دو استاندارد ایالات متحده ANSI 105 و استاندارد اروپایی EN388 رتبه بندی شده است. تست بین دو استاندارد مشابه است، اما هر دو مقیاس خاص خود را دارند.

ANSI 105 در مقیاس 1 تا 6 رتبه بندی شده است که 6 آن در برابر سایش مقاوم ترین است. استاندارد EN388 سایش را از 1 تا 4 درجه بندی می کند که چهار مورد از آنها در برابر سایش مقاوم ترین هستند.

دو روش آزمایش مشابه هستند، اما یکسان نیستند، که باعث می شود مقیاس ها غیر قابل مقایسه باشند. سطح 3 در استاندارد ANSI با سطح 3 در استاندارد EN388 برابری نمی کند.