عاملان قاچاق ساعت guess اصل در تهران دستگیر شدند

تا به امروز، برند هس بیش از صد مجموعه مختلف ساعت guess اصل را منتشر کرده است که در سراسر جهان بسیار محبوب هستند.

امروزه، فرد بیش از هر زمان دیگری به ساعت نیاز دارد، زیرا در کار یا در زندگی ساده روزمره، انجام به موقع اقدامات بسیار مهم است. این لزوما یک سفر به جایی نیست، بلکه یک ضرورت ضروری است.

اگر ساعتی که استفاده می‌کند مارک اصلی باشد، برای یک فرد بهتر است. فقط از این طریق می تواند از کارکرد طولانی مدت ساعت خود مطمئن باشد.

Guess یک برند اصلی است که کالاهای واقعاً باکیفیت، یعنی ساعت تولید می کند.

این مدل یونیسکس است، بنابراین هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است. اما، این تنها اولین ویژگی دستگاه است. ویژگی دوم مقاومت در برابر آب است.

بر این اساس، ساعت را نمی توان در حمام یا هنگام شستن ظروف برداشت. حداکثر عمق آبی که این ساعت می تواند در آن غوطه ور شود 30 متر است.

ساعت

همچنین شایان ذکر است موادی که دستگاه از آن ساخته شده است. این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که عدم زنگ زدگی و تأثیر عوامل خارجی بر روی قاب ساعت را تضمین می کند.

جنس بند در این مدل چرم است که می توانید این وسیله را برای مدت طولانی بپوشید بدون اینکه نگران اتفاقی برای بند باشید.

این دستگاه برای آقایان و بانوان نیز طراحی شده و دارای روکش مخصوص PVD (مشکی) می باشد. این نسخه نیز مانند نسخه قبلی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. اما تفاوت آن در این است که بند در اینجا سیلیکونی است.ا

ین دستگاه دارای بدنه استیل ضد زنگ نیز می باشد. این بدان معنی است که بیش از صرفاً در برابر عوامل خارجی مقاوم است. بند، مانند مورد قبلی، سیلیکونی است. حرکت این ساعت کوارتز است.

این مدل نیز جهانی است، بنابراین در بین مردان و زنان مورد تقاضا است. یکی دیگر از ویژگی های این گزینه این است که طراحی این ساعت به شما امکان می دهد تقریباً با هر لباسی آن را بپوشید.

با اطمینان می توان گفت که این ساعت بر هر تصویری از یک فرد تأکید می کند.