عرضه کننده نوار تیپ آبیاری کناردوخت

نوار تیپ دارای ویژگی های فراوان و مزایای بی شماری است که باعث کاربرد فراوان آن در صنعت کشاورزی شده است، عرضه کننده نوار تیپ آبیاری کناردوخت محصول را به صورت کاملا تضمین شده و استاندارد و با پایین ترین قیمت ها به خریداران و مشتریان ارائه می نماید، با خرید نوار تیپ از طریق این مرکز می توان محصول را با استحکام و کیفیت بسیار فوق‌العاده و با نرخ های ویژه و استثنایی خریداری نمود.

عرضه کننده نوار تیپ آبیاری کناردوخت

مشخصات نوار تیپ آبیاری کناردوخت

مشخصات نوار تیپ آبیاری کناردوخت امروزه یکی از روش های بسیار عالی و مناسب که برای آبیاری کشت های مختلف ردیفی استفاده می شود، آبیاری با به کار بردن نوار تیپ می باشد و با این روش آب را به محصولات کشاورزی می رسانند، نوار تیپ آبیاری کناردوخت دارای مشخصات و ویژگی های بسیاری می باشد که در ادامه به معرفی تعدادی از آن ها می پردازیم.

این نوار تیپ از مواد پلیمری و پلی اتیلنی تولید شده و در زمین های کشاورزی نوار تیپ را در فواصل دقیق و مشخص نصب کرده و آبیاری گیاهان از این طریق به صورت عالی و مناسب انجام می شود، روی لوله های نوار تیپ محل هایی برای خروج آب در فواصل مشخص و منظم تعبیه شده است که از این طریق آب به صورت قطره ای به بیرون هدایت می شود.

نوار تیپ دارای تنوع بسیاری می باشد و این لوله ها از نظر ضخامت متنوع می باشند، همچنین روی لوله ها با فواصل منظمی از هم قطره چکان ها یا همان درزها تعبیه شده اند.

نصب این لوله های ساخته شده بسیار آسان و سریع بوده و بسیار کم وزن و سبک می باشند به همین دلیل می توان به راحتی آن ها را حمل نموده و آن ها را در زمین های شیب دار با پستی و بلندی های مختلف نصب نمود.

از ویژگی های این لوله ها می توان به جنس پلیمری آن ها اشاره کرد که از چسبیدن و اتصال انواع رسوبات و جلبک ها به لوله ممانعت می کند، این لوله ها دارای اتصالات بسیار ساده و ارزان قیمت بوده و برای کار گذاشتن آن ها می توان به صورت های مختلف ساده و دستی اقدام نمود.

این لوله ها در برابر انواع سموم، مواد شیمیایی و آفات مختلف کشاورزی مقاومت بسیار بالایی دارند و با استفاده از این نوار تیپ ها می توان در مصرف آب بسیار صرفه جویی نمود، تولید محصول کشاورزی با استفاده از این لوله ها دارای بازدهی بسیار بالاتری می باشد، از این لوله‌ها همچنین می توان در فشارهای کم آب نیز استفاده کرد و نیازی به فشار بالای آب ندارند.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری کناردوخت

قیمت روز نوار تیپ آبیاری کناردوخت

علاوه بر میزان استحکام، کیفیت و دوام محصول موضوعی که برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است، قیمت های محصول می باشد، این مرکز قیمت های بسیار ارزان و مناسب را به مشتریان ارائه می نماید، می توانید نسبت به خرید نوار تیپ با کیفیت بسیار مرغوب و درجه یک با پایین ترین قیمت ها اقدام نمایید.

قیمت نوار تیپ کناردوخت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • نوع و کیفیت محصول
  • برند تولیدی
  •  اندازه های محصول
  • وارداتی و صادراتی بودن کالا
  • نوسانات بازار
  • میزان عرضه و تقاضا

عرضه نوار تیپ کناردوخت با کیفیت به صورت کاملا استاندارد و با ضمانت نامه و با پایین ترین نرخ ها انجام می شود که از این طریق می توان نسبت به خرید محصول با کیفیت عالی و قیمت های پایین  و ارزان اقدام نمود.