ماده بیهوشی در شیشه پاک کن رایت پیدا شده است

وقتی به شیشه پاک کن فکر می کنید، اولین چیزی که به آن فکر می کنید Windex است و در این مورد این افتخار شایسته است. Windex در بالای لیست بهترین همه قرار دارد.

یکی از بهترین شیشه پاک کن ها که تولدی ایرانی می باشد شیشه پاک کن رایت است و از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار می باشد.

 این دارای یک نوع آمونیاک ثبت شده به نام ammonia-d است که از چربی و کثیفی جدا می شود و حتی قبل از اینکه آن را پاک کنید، کار می کند. رایحه آمونیاک وجود دارد اما به اندازه برخی پاک کننده های دیگر قوی نیست.

 این یک لوله زاویه‌دار دارد، بنابراین می‌توانید تقریباً در Windex از بطری بیرون بریزید. یک شکایت کوچک این است که هنگام استفاده روی سطح عمودی می‌تواند چکه کند.

اگر متوجه شدید که Windex اصلی چکه می کند، ممکن است به جای آن نسخه فومینگ را امتحان کنید. این ماده به صورت آئروسل می آید و غباری نسبت به کف روی سطح شیشه آزاد می کند. 

یک دکمه اسپری عریض برای افزایش راحتی و سهولت وجود دارد. از آنجایی که مه خوب است، نیازی به استفاده از آن ندارید و مقدار کمتری برای تمیز کردن وجود دارد.

 

شیشه پاک کن

شیشه پاک کن های بدون آمونیاک یا شیشه پاک کن های بدون آمونیاک نیز در بازار موجود است. 

ممکن است تعجب کنید که چرا کسی   با توجه به خواص تمیز کنندگی باورنکردنی آمونیاک، شیشه پاک کننده های غیر آمونیاکی را انتخاب می کند.

آمونیاک برای سطوح شیشه ای که دارای رنگ یا هر نوع پوشش دیگری هستند مناسب نیست. آمونیاک می تواند باعث کنده شدن یا خراشیدگی پوشش شود و هدف کت را از بین ببرد.

علاوه بر این، اگر از شیشه پاک کن بر پایه آمونیاک برای شیشه و شیشه خودرو استفاده می کنید، بخار در فضای بسته خودرو جمع می شود که برای سلامتی سرنشینان و راننده به شدت مضر است.

شیشه پاک‌کن‌های مبتنی بر آمونیاک نیز به دلیل تبخیر سریع آمونیاک می‌توانند منجر به رگه‌دار شدن شیشه شوند. رگه های روی سطوح شیشه ای می تواند تاثیر منفی بر جذابیت و دید شیشه داشته باشد.

اگر می خواهید یک شیشه پاک کن بدون رگه و بدون خطر داشته باشید، یک شیشه پاک کن بدون آمونیاک گزینه مناسب شماست.

اگر به آمونیاک حساس هستید یا صرفاً اهمیتی به استفاده از آن ندارید، گزینه های زیادی وجود دارد.

 هرچند ممکن است مجبور شوید کمی سخت تر کار کنید.