اسکاج شیراز در قیمت های ارزان در بازار عرضه می گردد

ته به موادی که استفاده می‌کنند، از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا اقلام خود را در ماشین ظرفشویی ایمن کنند در زیر برخی از مواد اصلی را که اسکاج شیراز در آشپزخانه یا خانه خود پیدا خواهید کرد .

و نحوه برخورد با آنها برای مهر ایمنی (غیر رسمی) ماشین ظرفشویی را پوشش می دهیم:شیشه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.

بیشتر شیشه‌ها «بازپخت» هستند، به این معنی که وقتی ساخته می‌شوند، به آرامی خنک می‌شوند تا هر گونه تنش در ساختار آن یکنواخت شود. این یک فرآیند معمولی است که تقریباً تمام محصولات شیشه‌ای آن را طی می‌کنند .

و کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تنش‌های داخلی باقیمانده از بین می‌روند، به طوری که به نقاط ضعف در قطعه نهایی تبدیل نمی‌شوند. شیشه آنیل شده اغلب “شیشه تصفیه نشده” نامیده می شود.

اسکاج

زیرا دو فرآیند دیگر وجود دارد که می توان شیشه را طی کرد تا در برابر تغییرات شدید دما انعطاف پذیرتر شود.

شیشه را می‌توان از طریق فرآیندی به نام «تمرینگ» که یک فرآیند حرارتی یا شیمیایی است که شیشه را سخت‌تر و قوی‌تر می‌کند، یا یک شکل خفیف‌تر تلطیف به نام «تقویت حرارتی» انجام داد.

ظروف آشپزخانه معمولاً در برابر حرارت مقاوم می شوند و این باعث می شود دو برابر شیشه های آنیل شده انعطاف پذیرتر شوند.

ممکن است متوجه شوید که برخی از ظروف پخت و پز کاملاً پخته شده اند و چهار تا پنج برابر قوی تر از شیشه های آنیل شده هستند و می توانند در برابر حرارت مایکروویو مقاومت کنند.

سرامیک ها از طریق فرآیند مشابه شیشه ایمن در ماشین ظرفشویی ساخته می شوند: خنک شدن آهسته که اجازه می دهد تا مواد با کمترین نقص ممکن ته نشین شوند. برای محافظت از سطح، یک لعاب به سرامیک ها اعمال می شود.

نوع لعاب استفاده شده می تواند به طور چشمگیری بر استحکام و دوام یک اقلام سرامیکی تأثیر بگذارد. همیشه قبل از قرار دادن اقلام سرامیکی خود در ماشین ظرفشویی علامت ایمنی ماشین ظرفشویی را بررسی کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید، ممکن است بتوانید با تحقیق آنلاین یا تماس با سازنده، بفهمید که آیا قطعه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است یا خیر.

اقلام پلاستیکی معمولاً نیازی به درمان ندارند تا در ماشین ظرفشویی ایمن شوند، زیرا نوع پلاستیکی که برای ساختن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعیین می‌کند که آیا در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است یا نه. پلاستیک هایی با نقطه ذوب بسیار پایین می توانند در دمای بالای ماشین ظرفشویی ذوب شوند.

پلاستیک ها را فقط در صورتی در ماشین ظرفشویی قرار دهید که به وضوح با نماد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی مشخص شده باشند و زمانی که این کار را انجام می دهید آنها را روی قفسه بالایی قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.