ام دی اف شکری قائمشهر در گینس ثبت شد

احتمالاً به این فکر می کنید که استفاده از ام دی اف شکری قائمشهر باید مزایایی داشته باشد حق با شماست چند وجود دارد.

حمل با احتیاط: سنگین تر از تخته سه لا، ام دی اف  به ویژه پانل های ام دی اف سایز کامل  بدون یک جفت دست اضافی می تواند به سختی حمل شود.

در حمل MDF دقت کنید زیرا بسیار بیشتر از تخته سه لا یا چوب واقعی گوشه های آن به راحتی آسیب می بیند و سطوح صاف آن به راحتی خراشیده می شود.

احتیاط در برابر آب: در حالت تصفیه نشده، تخته فیبر در هنگام قرار گرفتن در معرض حتی مقدار ناچیزی آب، ضعیف ظاهر می شود، متورم یا حتی شکسته می شود.

ام دی اف

اگر ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت که اکنون به راحتی در دسترس است، وجود نداشته باشد، این نقص تعداد کاربردهای ام دی اف را به شدت محدود می کند.

گرد و غبار ته نشین می شود: کار با ام دی اف باعث ایجاد مقدار زیادی گرد و غبار می شود و نه تنها گرد و غباری که از آسیاب پخش می شود، بلکه یک گونه پودری و فراگیر است که باعث آشفتگی و خفه شدن هوا می شود.

سعی کنید محل کار خود را ببندید، وسایل غیر منقول را که می خواهید محافظت کنید بپوشانید و بعد از آن آماده باشید که جاروبرقی بکشید.

خطرات سلامتی: بیشتر ام دی اف حاوی اوره فرمالدئید است که مشکوک به سرطان است. تا زمانی که به طور کامل آب بندی نشود، ام دی اف به خاموش شدن گاز ادامه می دهد.

بنابراین زمانی که با این چیزها کار می کنید، بهتر است این کار را در فضای باز یا در قسمتی از خانه با تهویه مناسب انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید یک قدم فراتر بروید و از یک ماسک تنفسی استفاده کنید.

با فرض اینکه اقدامات احتیاطی را برای حفظ سلامت شخصی خود انجام می دهید، ام دی اف چندین مزیت عملی و مالی ارائه می دهد. با باز نگاه داشتن به مزایا و معایب، به ام دی اف توجه کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.