ترشی آلبالو آشپزخانه هایتان را زیبا می کند

آلوهای شور را ترشی آلبالو درست می‌کنند و برای نگهداری در آفتاب خشک می‌کنند فرآیند خشک کردن، طعم آلو را تشدید می کند، مانند ترشی است.

با گیاه شیسو (پریلا قرمز)، رنگ می تواند بسته به تعداد برگ پریلا که اضافه می کنید یا مدت زمانی که آلو را ترشی می کنید متفاوت باشد. من از درست کردن امبوشی هر سال لذت می برم و برایم جالب است که هرگز یک رنگ نیست.

این ترشی آلو ژاپنی فواید سلامتی شگفت انگیزی دارد. Umeboshi واقعا یک غذای فوق العاده است .

آنها می توانند به رفع خستگی، بهبود سیستم ایمنی و هضم غذا و کاهش چاقی کمک کنند. در ژاپن، ما می گوییم که اگر روزی یک امبوشی بخورید، نیازی به مراجعه به پزشک نیست.

اصطلاح ” umeboshi ” اولین بار در قدیمی ترین کتاب پزشکی ژاپن ” Ishinho ” ثبت شد.

ترشی

این کتاب توسط یک پزشک دربار به نام TANBA no Yasuyori در اواسط قرن دهم دوره هیان نوشته شده است. جای تعجب نیست که در ابتدا umeboshi به عنوان یک دارو در میان افراد ممتاز استفاده می شد. خیلی بعد در بین مردم عادی رایج شد.

اندی زمانی که برای اولین بار به ژاپن سفر کرد، امبوشی را کشف کرد.

او به سرعت عاشق آلو اوم شد و تقریباً هر روز آنها را می خورد! وقتی به خواربارفروشی محلی ژاپنی می رویم، او اغلب آنها را می خرد، و ممکن است در خارج از ژاپن کمی گران باشند.

بنابراین من تصمیم گرفتم از دستور پخت آلو ترشی خود پاک کنم! امبوشی خانگی بهتر از خرید فروشگاهی است .

و درست کردنش سرگرم کننده است. وقتی مقداری از شیشه خانگی خود را استفاده می کنید، احساس رضایت واقعی خواهید داشت!

درست کردن اومبوشی کمی زمان و تلاش می برد، اما انجام آن سرگرم کننده است.

قبل از اینکه برای اولین بار آن را بسازم، فکر می کردم ساختن آن دشوار است. دشوار نیست اما شامل چند مرحله است. من به شما نشان خواهم داد که چگونه آن را مرحله به مرحله درست کنید.

روش ترشی من از مادرم به ارث رسیده که از مادرش به ارث رسیده است. من اینجا هستم تا هر آنچه می دانم با شما به اشتراک بگذارم! آلو تخمیر شده ژاپنی شامل چند فرآیند مهم است و من شما را قدم به قدم با آنها آشنا خواهم کرد!

این آلوهای ترش همه کاره هستند! آلو Umeboshi به شما کمک می کند تا آشپزی روزمره را از طرق مختلف غنی کنید. Healthyish umeboshi را “بمب طعم وگان” می نامد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.