تولید کننده برتر نوار تیپ آبیاری کشاورزی

تولید نوار تیپ آبیاری کشاورزی امروزه بسیاری از مشکلات و هزینه ها را برای کشاورزان به حداقل رسانده است به گونه ای که مشاهده می کنیم مزارع دارای مساحت زیاد با نصب این لوله ها به روش های مختلف آبیاری می شوند. تولید کننده برتر نوار تیپ از با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید این نوارها استفاده می کند به همین دلیل نوارها مقاومت و استحکام بالایی دارند.

تولید کننده برتر نوار تیپ آبیاری کشاورزی

نوار تیپ چیست و چه مزیت هایی دارد؟

نوار تیپ چیست و چه مزیت هایی دارد؟

 

 

نوار تیپ در واقع نوعی لوله می باشد که زمانی که آب در آن جریان دارد به شکل لوله می باشد ولی با قطع جریان آب از حالت لوله ای به شکل نواری در می آید که در زمینه کشاورزی برای آبیاری مزارع و باغات و همچنین در گلخانه ها بسیار کاربرد دارد.

نوار تیپ باید بر اساس نوع آبیاری انتخاب شود مثلا برای انواع آبیاری قطره ای، بارانی و … باید نوع مخصوص آن استفاده شود. از مزیت های خوب این نوار تیپ ها می توان این چنین بیان کرد که انتقال آب از مناطق دور دست به درون مزرعه بسیار راحت می شود و می توان با استفاده از این نوارها مساحت زیادی از مزرعه را در بدون صرف هزینه های اضافی آبیاری کرد، انعطاف پذیری بالایی که دارند سبب شده است که طول عمر مفید آن ها طولانی باشد و بتوان از آنها به مدت چندین سال استفاده کرد.

جریان آب را در فشار زیاد یا کم به خوبی انتقال می دهند و سبب می شوند مزرعه به طور یکدست آبیاری شود و از هدر رفت آب جلوگیری می شود، از رشد علف های هرز پیشگیری می شود، می توان آنها را در زیر خاک یا سطح خاک نصب کرد، هزینه تهیه آنها بسیار مناسب می باشد و نصب آنها در سطوح صاف و شیب دار امکان پذیر می باشد و با استفاده از آنها می توان روش های مختلفی از آبیاری را در مزارع اجرا کرد.

عرضه انواع نوار تیپ آبیاری کشاورزی

عرضه انواع نوار تیپ آبیاری کشاورزی انواع نوار تیپ آبیاری به صورت رولی از سوی مراکز و شرکت های زیادی عرضه می شود و می توان گفت که در هر شهری چند مرکز خرید برای آنها موجود می باشد لذا راه دسترسی به آنها آسان است. عرضه نوار تیپ کناردوخت بر اساس جنس نوار و کارایی که دارد با قیمت های متغیری انجام می شود که این روش عرضه می تواند به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم باشد. استفاده از این نوارها را به دلیل مزایای زیادی که دارند امروزه در بسیاری از نقاط کشور مشاهده می کنیم و بهترین راه برای آبیاری آسان می باشند و خیلی مورد توجه قرار گرفته اند.