خاك برگ باعث اخراج یک باغبان شد

هنگامی که برگها در قالب برگ پوسیده می شوند و به خاک برگ اضافه می شوند، می تواند به بهبود ساختار، به ویژه در خاک های شنی کمک کند.

همچنین مواد آلی را اضافه کرده و احتباس آب را بهبود می بخشد. این یک راه ساده برای آزمایش ترکیب خاک شما برای شن، سیلت و رس را نشان می دهد.

قالب برگ همچنین به عنوان یک ماده در برخی از مخلوط های گلدانی استفاده می شود که همان فواید را دارد، کپک برگ که به عنوان مالچ استفاده می شود می تواند از ریشه گیاه محافظت کند و فرسایش خاک را کاهش دهد.

از منظر زیست محیطی، با استفاده از برگ های پاییزی در خانه، ردپای کربن کلی را در مقایسه با منابع مورد نیاز برای سیستم های جمع آوری شهری کاهش می دهیم.

در طول سال‌هایی که زمان و انرژی زیادی را صرف پاک کردن باغ‌هایمان از برگ‌های پاییزی کرده‌ایم.

برای چندین دهه، ایجاد انبوهی از برگ های پاییزی و برافروختن آتش سوزی ها و اجازه دادن به همه آن برگ های خشک در دود متداول بود.

در نهایت، شهرداری‌ها شروع به ارائه خدمات جمع‌آوری کردند و ما هنوز هم انجام می‌دهیم  برگ‌های پاییزی را جمع‌آوری می‌کنیم، کیسه می‌کنیم و می‌فرستیم، گاهی اوقات به محل‌های دفن زباله، اما اکنون به احتمال زیاد به عنوان مالچ تغییر کاربری داده می‌شود.

امروزه بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم «برگ‌ها را ترک کنیم» و ارزش این دارایی رایگان و ارگانیک باغ را برای مالچ‌پوشی و بهبود خاک درک می‌کنیم.

ایجاد یک توده قالب برگ یکی از راه های استفاده از این خوبی برگی است، برخی از راهنمایان باغ می گویند کپک برگ عمدتاً ساختار خاک را بهبود می بخشد و نباید انتظار داشت که مواد مغذی به خاک شما اضافه کند.

برخی دیگر اصرار دارند کپک برگ باید منبع خوبی از نیتروژن باشد زیرا گیاهان می توانند سه چهارم نیتروژن خود را در برگ های خود ذخیره کنند. و مطمئناً مواد مغذی دیگری نیز در آن وجود دارد؟اما برگ های پاییزی با برگ های بهار و تابستان متفاوت است.

با نزدیک شدن به فصل زمستان، درختان منابع غذایی از جمله نیتروژن را از برگ های خود پس می گیرند و در قسمت های دیگر ذخیره می کنند تا زمانی که دوباره در بهار مورد نیاز باشند. در طول بهار و تابستان این برگ ها غنی از نیتروژن هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.