ظروف ملامین خارجی به قیمت میلیاردی فروخته شد

در حالی که برخی گزارش ها ایمنی ظروف ملامین خارجی را زیر سوال می برند، ارزیابی ایمنی و خطر ملامینه FDA بیان می کند که این نوع ظروف پلاستیکی برای استفاده بی خطر هستند.

تا زمانی که غذای خود را تا 160 درجه فارنهایت یا بالاتر گرم نکنید، مواد شیمیایی موجود در ملامین به وعده غذایی شما منتقل نمی شود.

در حالی که برخی از اقلام ملامینه حاوی مقادیر بی خطر BPA هستند، بسیاری از برندها محصولات ملامینه فاقد BPA را ارائه می کنند. خرید محصولات ملامینه بدون BPA می تواند اعتماد مشتریان شما را به برند شما افزایش دهد.

بسیاری از خطوط ظروف غذاخوری ملامینه و ابزار آشپزخانه الزامات ایمنی مواد غذایی NSF را برآورده می کنند.

ظروف ملامینه 100% قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. اکثر انواع ظروف سرو ملامین می توانند دمایی را تحمل کنند که از دمای توصیه شده در ماشین ظرفشویی بیشتر است.

ظروف

علاوه بر این، ملامین توانایی حفظ حرارت بالا را دارد و به آن اجازه می دهد سریعتر از ظروف ظروف استاندارد خشک شود.

ظروف غذاخوری ملامینه قابل استفاده در مایکروویو نیستند اگرچه ملامین برای مقاومت در برابر دمای بالا طراحی شده است، اما هرگز نباید در هنگام گرم شدن با مواد غذایی تماس داشته باشد.

ده ها خط ملامینه طراحی شده برای تقلید از ظاهر چینی خوب و سایر ظروف غذاخوری سرامیکی ایجاد شده است.

در هر دو طرح تک رنگ و طرح دار موجود است، می توانید ظروف غذاخوری ملامینه عالی را که مطابق با تم رستوران شما باشد، پیدا کنید.

از آنجایی که ملامین بسیار همه کاره است، می توانید از ملامینه از نظر بصری جذابی را دریافت کنید که می توانید از مواد دیگری مانند چینی، چینی یا حتی تخته سنگ.

ملامین از یک ترکیب شیمیایی با پایه آلی و غنی از نیتروژن ساخته شده است. کیفیت های بادوام و مقاوم در برابر حرارت آن را برای تولید ظروف غذاخوری پلاستیکی قوی، لمینت ها و چسب ها عالی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.