فرش تمام ابریشم دستباف موجب آشتی کردن زنی با شوهرش شد

به طور کلی قبل از خریدفرش تمام ابریشم دستباف باید نحوه نگهداری و شستشوی آن را نیز بدانیم تا از انجام کارهای نادرست که باعث کاهش کیفیت فرش می شود خودداری کنیم.

در ابتدا باید توجه داشت که بسیاری از افراد هنگام شستشوی فرش با مشکل رنگ دادن زیاد فرش مواجه می شوند. یادآوری می کنیم که این نشان دهنده کیفیت کار شماست.

شما خیلی راحت هستید با کشیدن یک پارچه سفید مرطوب روی قسمت های پررنگ کارتان می توانید یک فرش و گلیم با کیفیت را تشخیص دهید.

لازم به ذکر است که الیاف ابریشم بسیار حساس و ظریف بوده و مقاومت چندانی در برابر مواد شیمیایی ندارند و به سرعت واکنش نشان می دهند.

فرش

 

برای شستن فرش های ابریشمی دستباف بهتر است از پاک کننده های شیمیایی استفاده نکنید. رنگ پریدگی، سوراخ شدن، ضعیف شدن الیاف و تغییر بافت فرش از جمله آسیب هایی است که مواد شیمیایی می توانند به فرش وارد کنند.

به یاد داشته باشید که فرش ابریشم را در جایی برای شست و شو رها نکنید، زیرا اگر مهارت لازم را نداشته باشید ممکن است باعث از بین رفتن و آسیب دیدن فرش شما شوند.

از آنجایی که به طور قطع می توان ایران را به عنوان بزرگترین تولید کننده فرش ابریشم در جهان معرفی کرد، بنابراین برندها و شهرهای مختلف باید در تولید این فرش ها فعال باشند.

که در حال بافت مدل های مختلف هستند، ما در اینجا سعی کرده ایم تا شما را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم. بیشترین انواع فرش ابریشم دستباف.

اصفهان شهری که در زمان صفویان به قطب قالی بافی ایران تبدیل شد، شاه عباس با ساخت کارگاه های قالی بافی باعث رشد فوق العاده تولید و قالی بافی در این شهر شد تا ادامه یابد.

از ویژگی های اصلی فرش ابریشم دستباف این شهر می توان به پرزهای کوتاه، بافت ظریف و ظریف تا راجشمار 90، نقش های خاص مانند آثار باستانی، استفاده از چلچراغ به جای سر ترنج و چوبه دار عمودی اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.