کفش ایمنی استوک استایل شما را زیبا می کند

یک جفت کفش ایمنی استوک (همچنین به عنوان چکمه ایمنی شناخته می شود) تجهیزات محافظ شخصی (PPE) برای محافظت از پا در محل کار است.

از آسیب دیدگی پا به دلیل سطح لغزنده، افتادن یا غلتش اشیاء سنگین، لبه های سوراخ کننده تیز، نقاط نیشگون، ماشین های چرخشی، اجسام داغ، حلقه های طناب تحت کشش، پارگی، برق، مواد شیمیایی.

یا حتی آب و هوای بد و غیره جلوگیری می کند. ایمنی شغلی و اداره بهداشت (OSHA) از کارفرمایان می خواهد که هنگام کار در مناطقی که خطر آسیب پا وجود دارد، از کفش های محافظ استفاده کنند.

کفش های ایمنی در سبک های مختلف، رسمی و غیررسمی هستند. با این حال، کارگران برای ایمنی خود به کفش های کار قابل اعتماد و بادوام نیاز دارند. کفش های ایمنی سنتی دارای پنجه فولادی هستند.

اما می توانند از مواد کامپوزیتی مانند ترموپلاستیک و آلومینیوم نیز ساخته شوند. برای انتخاب نوع کفش ایمنی مناسب برای کارگران باید ملاحظات زیر رعایت شود.

کفش

مانند پاشنه و گوی پا، راحتی را برای کاربر فراهم می‌کنند. با این حال، آنها باید به اندازه کافی راحت باشند تا به شما امکان حرکت آزادانه و بدون ایجاد خستگی یا درد را بدهند.

کفش های ایمنی باید همراه با سایر تجهیزات حفاظت فردی (PPE) مانند کلاه های سخت و عینک پوشیده شوند، زیرا آنها برای محافظت در برابر خطرات خاص طراحی شده اند، اما نه همه خطرات موجود در یک محیط صنعتی.

کفش های ایمنی تنها زمانی می توانند از شما محافظت کنند که به درستی برای پای شما نصب شده باشند. در غیر این صورت هیچ کار خوبی نخواهند کرد.

تولید صنعتی نیاز به کفش های محافظ را به همراه داشت. در طول قرن های 18 و 19، زمانی که صنعتی شدن اوج گرفت، نیاز زیادی به کفش های محکم و بادوام وجود داشت.

افرادی که در معادن و معادن کار می کردند به ویژه در برابر آسیب های پا آسیب پذیر بودند، بنابراین شروع به پوشیدن چکمه های سنگین از چرم و فولاد کردند.

در قرن بیستم، با در دسترس قرار گرفتن موادی مانند آلیاژها، تولیدکنندگان شروع به استفاده از آنها در طراحی چکمه های خود کردند.

و با پیشرفت تکنولوژی و اختراع انواع مختلف ماشین آلات، کفش های ایمنی برای پاسخگویی به نیازهای خاص صنایع خاص تکامل یافتند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.