تخت بیمارستانی مشهد ماری را به بچه اش رساند

همیشه تخت بیمارستانی مشهد بسیاری از مدل‌های جایگزین دیگر برای رسیدگی به شرایط پیچیده پزشکی ایجاد شدند 1978 ریل های جانبی با کنترل از راه دور به عملکرد تخت های بیمارستانی اضافه شد.

دهه 1980: دهه 1980 بیشتر بر توسعه تشک های مورد استفاده در تخت های بیمارستان متمرکز بود. تشک های درمانی ساخته شد. برخی از آنها آشکارسازهای موقعیت و مکانیک برای وزن کردن بیمار در حالی که هنوز در رختخواب بود داشتند.

دستگاه های نظارت بر خروج از پتنت نیز توسعه داده شد. پیشرفت‌های دیگر شامل دستگاهی برای فراخوانی پرستار بود و نظارت دائمی قلب و عروق به ویژگی‌های تخت استاندارد تبدیل شد.

1983: یک تخت برقی برای استفاده خانگی در خارج از بیمارستان معرفی شد.

دهه 1990: تخت‌خواب‌هایی با عملکرد پیشرفته‌تر ساخته شدند. تخت‌های مکاترونیک به واقعیت تبدیل می‌شوند و پیشرفت‌ها بر طراحی هوشمندتر متمرکز می‌شوند.

تخت

1993: استانداردهای صنعتی خاص برای تخت های بیمارستانی الکترونیکی برای محافظت در برابر خطرات مکانیکی و الکتریکی ایجاد شد.

امروزه: محققان به توسعه و ایجاد طرح‌های تخت بیمارستانی فعلی ادامه می‌دهند.

استانداردهای جدید صنعت در حال تکامل هستند تا تختخواب ها را کاربردی تر، هوشمندتر، راحت تر و آسان تر برای بیماران و مراقبان در یک بیمارستان، مرکز مراقبت، یا محیط خانه خصوصی ایجاد کنند.

در MED+، مجموعه وسیعی از تخت‌های بیمارستانی و تخت‌های مراقبت خانگی را ارائه می‌دهیم. ما تخت مناسبی برای رفع نیازهای تحرک و راحتی شما داریم. راه حل های تخت بیمارستانی ما را ببینید.

تخت ها با ویژگی های فنی پیشرفته تر شدند. هدف این بود که در دهه 1990 نوآوری را بدون اندازه زیاد معرفی کنیم استانداردهای ایمنی برای محافظت از بیمار و کارکنان مراقبت های بهداشتی در برابر برق گرفتگی و حوادث مکانیکی در سال 1993 معرفی شدند.

طراحی و نوآوری همچنان در حال رشد است. امروزه تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌شود تا تخت‌های بیمارستانی هوشمندتر، راحت‌تر و کاربرپسندتر شوند.

تخت‌های برقی و نسخه‌های کاملاً خودکار وجود دارند که بار کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را کاهش داده‌اند.