بزرگترین کلاهبرداری قرن با تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بدون گارانتی

نحوه خواندن نام مدل های تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بدون گارانتی از آنجایی که مدل های تلویزیونی بسیار زیادی از سامسونگ و ال جی وجود دارد، انتخاب بهتر است کمی دشوار است.

با این حال، کدی وجود دارد که می تواند سال عرضه و عملکرد را در نام مدل استنباط کند، بنابراین تقریباً می توانید بدانید که کدام محصول بالاتر از کدام محصول است. اگر به دلیل تعداد زیاد محصولات در انتخاب مشکل داشتید به این مقاله مراجعه کنید.

در این دوره که تلویزیون‌ها این روزها از حداقل 2 میلیون وون شروع می‌کنند، حتی اگر بتوانید به راحتی محصولی در محدوده 1 میلیون وون پیدا کنید، این عیب وجود دارد که کاربران دامنه انتخاب‌های محدودی دارند زیرا انواع آنها متنوع نیست.

همین امر در مورد سامسونگ الکترونیکس در گذشته نیز صدق می کند، زمانی که برای اولین بار تلویزیونی با طراحی و طراحی داخلی مانند The Serif منتشر کرد، به یک پنل LED مجهز بود و توانست آن را با قیمت 1 میلیون وون بگیرد.

تلویزیون

این بخش هم مزایا و هم معایبی دارد. برخی از کاربران ممکن است تلویزیون با اندازه بزرگ را نخواهند.

از آنجایی که صفحه نمایش بسیار بزرگ است، انجام تمرینات چشمی زیاد ناخوشایند است و خود روشنایی آن به قدری زیاد است که فقط می تواند باعث خستگی شدید چشم شود.

از این نظر، از آنجایی که این تلویزیون را می توان در اندازه های مختلف، از کوچک تا بزرگ یافت، مصرف کنندگان متنوع تر فرصت انتخاب محصول را دارند.

همانطور که در بالا ذکر شد، مزایا و معایبی وجود دارد. بسته به پایه یا پایه دیواری، ۱۰۰ هزار وون تفاوت دارد و اگر کوچکترین سایز (۱۲۵ سانتی متر) و بزرگ ترین سایز (۲۰۷ سانتی متر) را مقایسه کنید، ۱.۶ میلیون وون تفاوت دارد.

خوشبختانه قیمت بر اساس طرح محاسبه نشده است (در مجموع سه طرح وجود دارد) و فقط با توجه به سایز.

با این حال، به نظر من بد نیست قیمت را با یکسان کردن طرح برای محصولاتی با نام مشابه، با وجود متفاوت بودن طراحی، محاسبه و سپس ارائه یک کیت دیواری برای خرید جداگانه از طریق مرکز خدمات سامسونگ الکترونیکس.

در صورت تولید و فروش جداگانه محصولات با توجه به نام مدل، آلودگی محیطی مانند وینیل، جعبه و محصولات Styro برای بسته بندی محصولات می تواند شدید باشد.