بهترین روش برای شستشو سرامیک اسلب ایرانی که باید بدانید

شایان ذکر است که سرامیک اسلب ایرانی ساخته شده از ظروف سنگی چینی، عملکرد بالایی دارند.

آنها فشرده، مقاوم هستند و تقریباً هیچ ظرفیت جذب آب ندارند.

آنها خراب نمی شوند، نیازی به درمان محافظتی ندارند، در برابر یخ زدگی مقاوم هستند و برای انواع مختلف کثیفی ها چسبندگی کمی دارند.

اگر فرمت 60 × 60 سانتی متر رایج ترین شکلی باشد که با آن مواجه می شویم، دال های سرامیکی در طیف وسیعی از اندازه ها وجود دارند: 30×120 سانتی متر، 60×120 سانتی متر، 90×90 سانتی متر، 45×90 سانتی متر و همیشه در ضخامت 2 سانتی متر.

اجرای ساده، آنها را می توان با انواع مختلف تخمگذار برای انطباق با تمام پیکربندی های کف استفاده کرد: قرار دادن بر روی چمن، شن یا ماسه، چسباندن روی کفپوش یا قرار دادن روی پایه.

از نظر زیبایی شناختی، همگن بودن، فشردگی آن در جرم و ضخامت نازک آن، آن را به پوشش بسیار ارزشمندی برای خلاقیت های معاصر تبدیل کرده است.

با توجه به محدودیت های خارجی و با وجود مقاومت بالا در برابر یخبندان و آب و هوای بد، در اجرای اسلب و سرامیک باید ضوابط رعایت شود و از محصولات اجرایی بسیار فنی استفاده شود.

سرامیک

تخمگذار مهر و موم شده برای سرامیک ها و اسلب های بیرونی:

همزمان با شلیک ملات برای آب بندی سرامیک ها تشکیل می شود.

این باید مطابق با DTU 52.1 انجام شود که مستلزم نصب یک سیستم زهکشی سیستماتیک برای طبقات مهر و موم شده در خارج از منزل بر روی زمین است.

تخمگذار چسب برای سرامیک های بیرونی و سنگ های طبیعی:

این شامل چسباندن سرامیک ها با ملات چسب فنی است. باید مطابق با DTU 52.2 انجام شود.

نوع ملات چسب با توجه به ماهیت محصول در جای خود ساخته می شود. اتصالات با ملات چسب استفاده شده ساخته خواهد شد.

استاندارد QB UPEC F+ مربوط به دال‌های سرامیکی در فضای باز است که بر روی پایه‌ها روی بسترهای بتنی آب‌بندی نشده (از جمله عرشه استخر) یا روی تراس‌های پشت بام مهر و موم شده قرار می‌گیرند.

درجات کیفیت را هم در سطح ابعادی و هم در سطح مقاومت و خمش سرامیک تایید می کند.