تولید اولین گردنبند طبی نرم که قابلیت تغییر ضخامت را دارد

گردنبند طبی نرم C2 یک یقه نیمه سفت است که همچنان کاملاً انعطاف پذیر و نزدیک به یقه گردنی C1 باقی می ماند.

تفاوت در تقویت مرکزی سفت و سخت است که بی حرکتی گردن را افزایش می دهد و یقه گردنی C2 در صورت تورتیکولی و رگ به رگ شدن خفیف یا آرتروز خفیف اندیکاسیون دارد.

یقه های گردنی C3

یقه گردنی C3 یک یقه سفت است که امکان بی حرکتی کامل گردن را فراهم می کند و در صورت پیچ خوردگی شدیدتر یا نورالژی سرویکو-بازویی نشان داده می شود.

این یقه گردنی برخلاف یقه های گردنی C1 و C2 که ارتفاع آن ها ثابت بود قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

گردنبند طبی نرم

یقه های گردنی C4

در نهایت، یقه گردنی C4 نیز یک یقه سفت است. سفت ترین یقه است که از دو تکیه گاه ترموپلاستیک با تکیه گاه های بسیار بزرگتر تشکیل شده است که امکان بی حرکتی کامل گردن را در صورت آسیب جدی به ستون فقرات گردنی، رگ به رگ شدن جدی یا تراکئوستومی فراهم می کند.

این یقه های گردنی مختلف را در Thuasne، Donjoy، Gibaud یا Orliman خواهید یافت.

یقه های گردنی کودک

مدل های کودک نیز از Gibaud، Donjoy، Thuasne یا Orliman موجود است و اندازه و قد با گردن کوچکتر و نازکتر کودکان سازگار است.

چگونه یقه گردن خود را انتخاب کنیم؟

یقه گردن باید به اندازه گردن شما باشد یقه گردنی که خیلی بزرگ باشد موثر نخواهد بود، در حالی که یقه گردنی که خیلی کوچک باشد ناخوشایند و شرم آور خواهد بود و بنابراین تحمل آن دشوار است. برای اینکه بدانید چه سایز گردنبند برای گردن شما مناسب است، لازم است دور گردن و همچنین قد را اندازه بگیرید.

برای قد آن از بالای جناغ جناغی (در سطح حفره نای) تا زیر چانه اندازه گیری می شود و همچنین مدل هایی برای کودکانی وجود دارد که قد آنها کوچکتر و اندازه آنها متناسب است.